Turistička organizacija Srbije je danas u Klubu poslanika organizovala poslednju radionicu programa ,,Edukacije zaposlenih u turizmu“. Prepoznavanje vrednosti uspešnog građenja i upravljanja brendom na nacionalnom, regionalnom i lokalnom nivou bila je tema poslednje radionice. Učesnici su imali prilike da se upoznaju sa primerima dobre prakse kreiranja brenda vodećih destinacija u svetu ali i inicijativama koje postoje u Srbiji, a koje svojim potencijalom i dosadašnjim rezultatima komuniciraju snagu svetskih brendova.
Tokom uvodnih obraćanja prisutne su pozdravili Marija Labović, direktorka Turističke organizacije Srbije i Miodrag Popović, direktor Turističke organizacije Beograda.
-Kada se okolnosti ne menjaju drastično, kada je situacija u kojoj turizam funkcioniše stabilna, svim zaposlenima potrebna je edukacija da bi bili još bolji u poslu kojim se bave. U ovakvim okolnostima, kada pandemija utiče na sve nas, a putovanja i odmor često pomera na dno lestvice prioriteta, moramo da uložimo dodatni napor, da se edukujemo, upoznamo sa perspektivom, novinama, izazovima i očekivanjima putnika – istakla je Labović.
Kroz radionice je na 20 destinacija širom Srbije učestvovalo je gotovo 1000 učesnika. Osim turističkih organizacija koje su prepoznale značaj tema i predavanja, u radionicama su aktivno učestvovali i predstavnici privrede, civilnog sektora, profesori univerziteta, gradskih vlasti…
Plan je da edukacija zaposlenih u turizmu u budućnosti bude kontinuirana i da se iskustva sa prethodnih radionica primene u praksi, zaključak je poslednje radionice programa ,,Edukacije zaposlenih u turizmu“.
Izvor: TOS