Turistička organizacija Užice je učestvovala na Svetskoj izložbi u Dubaiju, na tematskoj nedelji turizma „Putovanja i povezanost“. Prema rečima direktorke TO Užice Danijele Đorđević Arsić ovom prilikom predstavljen je novi turistički brend naše zemlje „Srbija. Doživi!“ („Experience! Serbia“), a u okviru toga Turistička organizacija Užice predstavila je svoja dva promo filma „Užice okom umetnika“ i „Avantura Balkana- Tara“, kao i Mokru Goru koja je od strane Generalne skupštine Svetske turističke organizacije UN 2021. proglašena najboljijim selom sveta.
– Bila mi je izuzetna čast predstavljati svoju zemlju i svoj grad na Svetskoj izložbi. U pavljonu Srbije predstavljena je turistička privreda: hotelska industrija, turističke agencije i turističke organizacije, banje i planinski turizam. Koncipiran je savremen i moderan pristup u digitalnoj promociji i Srbija je još jednom dokazala da je u korak sa svetom. Sa velikim interesovanjem i uvažavanjem, najvišim ocenama ocenjen je paviljon Srbije.
– Mokra Gora je bila u fokusu, kao BEST TOURISM VILLAGE 2021. Izuzetno interesovanje za ovo selo pokazali su domaćini kao i brojni učesnici na Ekspo Dubai, prvenstveno zbog ekološki čiste i zdrave sredine, prirodnog okruženja i zelenila, manifestacija i geografskog položaja sela koje je ponelo prestižnu titulu, Mećavnika i Muzejsko-turističkog komleksa „Šarganska osmica – rekla je direktorka TO Užice.
Prema njenim rečima u okviru svoje promocije u danu za sastanke imala je priliku da razmeni kontakte i iskustva sa kolegama iz mnogih zemalja, BIH, Hrvatske, Argentine, Slovenije, Kenije, Omana, Estonije, Irana, Mađarske, Poljske, UAE, Hondurasa, Zimbabvea, Nemačke.
– Uz niz kulturnih sadržaja i aktivnosti na paviljonu Srbije, posetioci su u prijatnom ambijentu mogli da degustiraju i kupe tradicionalne proizvode iz Srbije, što je promociju učinilo posebnom – navodi Danijela Đorđević Arsić.
Autor: LZS, izvor: Infoera; foto: Danijela Đorđević Arsić