Počela je promocija Srbije kao turističke destinacije na poznatoj Alibabinoj turističkoj platformi “Fligi”( Fliggy) u Кini, na kojoj je prošle godine ideju za putovanje potražilo oko 270 miliona korisnika.
Srbija je prva evropska zemlja, ispred koje je direktorka TOS-a, Marija Labović tokom dvosatnog uključenja uživo za Fligi, govorila o tome gde sve kineski turisti mogu da putuju kroz Srbiju i kako da ceo odmor provedu u našoj zemlji, sa posebnim naglaskom na to da je Srbija prva ukinula vize za kineske građane.
Tokom uključenja iz Beograda ispričali im priče iz cele Srbije. Prenos je završen nastupom folklornog ansambla, a pratilo ga je na hiljade Кineza koji su sve vreme ostali na mreži, a Srbija je dobila preko 200.000 lajkova. Mnogi Кinezi su se tokom uključenja javljali sa komentarima da jedva čekaju da se steknu zdravstveni uslovi da posete našu zemlju.
Srbija je u poslednje dve godine postala najbrže rastuća destinacija na Fligi platformi. U 2019. godini, broj rezervacija za putovanje u našu zemlju putem Fligija povećan je za čak 147%. Više od polovine ovih rezervacija su putnici mlađi od 35 godina. Budući da je Srbija dobar prijatelj kineskog naroda i destinacija bogata turističkim resursima, Fligi vidi ogroman potencijal srpskog turističkog tržišta, zato su odlučili da kampanja sa Srbijom, ove godine, bude besplatna.
Fligi je putnički brend Alibaba Grupe, sa fokusom na mlađe generacije takozvanih milenijalaca. Odabrali su pet evropskih destinacija za kampanju uživo, uključujući Srbiju, Francusku, Nemačku, Finsku i Ujedinjeno Кraljevstvo. Turizam iz Кine je privremeno obustavljen zbog uticaja virusa COVID-19, međutim, Fligi se odlučio da kineske turiste inspiriše da putuju u Evropu u budućnosti.
Fligi će nastaviti da promoviše Srbiju u narednim mesecima kako bi se pripremili za dolazak u našu zemlju nakon što budu otvorene granice i u Srbiji i u Кini.
Izvor: TO Srbija