Ministar trgovine, turizma i telekomunikacija Rasim Ljajić je na predstavljanju letnje promotivne kampanje „Izaberi svoju avanturu, vidi Srbiju“, rekao da je do sada prijavljeno 1.500 ugostitelja za vaučere i da očekuje da će novi koji će se prijaviti biti iz Beograda i Novog Sada, jer su to novi gradovi u kojima mogu da se koriste vaučeri.
Osim toga, novine u odnosu na prošlu prijavu za vaučere jeste da je povećan obuhvat ljudi koji mogu da se prijave, a među njima su studenti i oni čija su primanja manja od 70.000 dinara.
Ministar je objasnio i da studenti neće moći da koriste vaučere u mestu prebivališta i mestu gde studiraju, kako bi se s jedne strane, objašnjava ministar, sprečile zloupotrebe, a sa druge strane, kako bi omogućili studentima da putuju širom Srbije.
Ljajić kaže da će 400.000 vaučera značajno produžiti turističku sezonu, te da ona neće biti ograničena na dva ili tri letnja meseca, već da će potrajati do kraja godine.
– Time ćemo bar delimično smanjiti štetu koja će nastati zbog manjeg broja međunarodnih putovanja – rekao je Ljajić.
On je kazao da će Srbija kroz turističku kampanju „Izaberi svoju avanturu, vidi Srbiju“ predstaviti sve svoje prirodne lepote, pre svega domaćim gostima i turistima, jer oni, ističe, postaju glavni adut za turizam u Srbiji ove godine.
Prema njegovim rečima, i sve ostale zemlje u svetu ove godine su okrenute pre svega domaćim turistima.
Ministar je pozvao sve građane i građanke Srbije da ceo odmor, deo odmora ili jedan vikend provedu na nekoj od destinacija u našoj zemlji.
– Ovo je godina domaćeg turizma i verujemo da je ovo dobra prilika da se Srbija u pravom svetlu predstavi domaćem gostu i nadam se da ćemo na najbolji mogući način pokazati šta Srbija u turističkom smislu ima – zaključio je Ljajić.
Direktorka Turističke organizacije Srbije Marija Labović rekla je da se kroz kampanju najveći akcenat stavlja na to da se predlaže našim građanima da putuju u Srbiji, ali da i dalje, zbog epidemiološke situaciji, budu odgovorni i vode računa o sebi i drugima.
Labović kaže da kroz turističku kampanju žele da skrenu pažnju ne samo na one destinacije koje inače generišu veliki broj turista, kao što su planine i banje, već i na one manje posećene.
Labović je pozvala građane Srbije da posete sajt TOS, profile TOS na društvenim mrežama, kao i da prate spotove i objave kroz štampane i ostale medije, kako bi dobili ideju koje je pravo mesto za njih da ga provedu u Srbiji.
Gradski sekretar za privredu Milinko Veličković navodi da je turizam najviše pogođen pandemijom, ali da su turistički potencijali očuvani.
Izvor: Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija