Najznačajnija turistička manifestacija u zemlji i regionu, 43. Međunarodni sajam turizma biće održan od 24. do 27. marta 2022. godine na Beogradskom sajmu.
Uz prateće manifestacije, 17. Međunarodni sajam hotelsko-ugostiteljske opreme HORECA-OPREMA i 12. Međunarodni sajam vina BEOWINE, a iščekivan sa posebnim nestrpljenjem posle jednogodišnje pauze, biće to nezaboravan sajamski turistički doživljaj.
Slogan ovogodišnjeg sajma „Između planina i mora“ poziva ljubitelje putovanja da prema svojim afinitetima, iz bogate sajamske ponude, odaberu između tradicionalno aktuelnih morskih destinacija ili planinskog turizma i aktivnih tura.
Na Sajmu turizma u halama 1 i 4 Beogradskog sajma učestvovaće turističke agencije, savezi i organizacije, hoteli, turistički centri, međunarodni tur-operatori…
Ekskluzivne sajamske cene, first minute ponude i paketi sa mnoštvom pogodnosti za porodična putovanja, putovanja za mlade, daleke destinacije, city break aranžmane i ove godine krasiće Sajam turizma.
Među državama učesnicama su: Grčka, Turska, Crna Gora, Egipat, Bugarska, Rusija, Severna Makedonija, Tunis, Rumunija, Mađarska i Slovačka, a prvi put na sajmu nastupa Malezija sa svojom bogatom turističkom ponudom.
Turistički kapaciteti Srbije, tradicionalno će se predstaviti u hali 4, sa raznolikim sadržajima za odmor, zabavu, zdravstveni oporavak, sport, rekreaciju, avanturu…
Srbija je već niz godina pozicionirana kao omiljena i nezaobilazna destinacija u ovom delu Evrope, sa konstantnim porastom broja noćenja i dolazaka, a nadaleko čuveno gostoprimstvo i sve raznovrsnija ponuda, razlozi su zbog kojih u Srbiji uživaju gosti iz celog sveta, ali i domaći turisti, koji se sve češće opredeljuju za odmor u svojoj zemlji.
Ovogodišnja manifestacija biće usmerena ka oporavku i obnovi turističkog ambijenta, kao i promociju trendova i inovacija koje će oblikovati budućnost turističke industrije. Sa sajmom će krenuti talas nove energije, a kroz uspostavljanje kontakata i umrežavanje učesnika, trasiraće se pravac ostvarivanja boljih poslovnih rezultata.
U saradnji sa poslovnim partnerima Sajma turizma, Privrednom komorom Srbije i Evropskom mrežom preduzetništva, ove godine nastavlja se rad na B2B programu. U specijalnom prostoru „B2B Meetings“ (hala 1) zahvaljujući B2B poslovnom portalu namenjenom registraciji kako izlagača, tako i poslovnih posetilaca održaće se veliki broj sastanaka.
Deo velike i uspešne manifestacije koja objedinjuje i promoviše sve grane turističke privrede je i 17. Međunarodni sajam hotelsko-ugostiteljske opreme HORECA-OPREMA (24-27. mart). U halama 2A i 2C ovaj sajam okupiće najznačajnije kompanije koje se bave proizvodnjom i distribucijom najsavremenijih proizvoda i asortimana za opremanje ugostiteljskih objekata, restorana i hotela, kao i uslužnim delatnostima, novim trendovima poslovanja, snabdevanja i funkcionisanja ugostiteljskih objekata.
Veliki vinski događaj, 12. Međunarodni sajam vina BEOWINE (25-26. mart) održaće se u hali 3 uz prisustvo vodećih proizvođača, uvoznika i ljubitelja najkvalitetnijih vina.
Pored Srbije, na Sajmu vina ove godine učestvuju proizvođači vina i opreme iz Italije, Slovenije, Hrvatske, Mađarske, Republika Srpske, Crne Gore, Ukrajine, Austrije, a očekuju se potvrde iz Francuske, Severne Makedonije, Portugalije i dr. Sekretarijat za privredu i turizam AP Vojvodine će upriličiti na velikom štandu nastup vinara iz Vojvodine. U planu je bogat prateći program sa radionicama, masterklasovima, panel diskusijama i drugim sadržajima bez kojih se ne mogu zamisliti veliki vinski događaji.
Izvor: Dan u Beogradu