Turistička organizacija Srbije, pokrenula je u saradnji sa Euronews-om, promotivnu turističku kampanju, kojom se putnici širom Evrope pozivaju da se ovog leta odmore i uživaju u Srbiji.
-Brojna istraživanja, uključujući i ona koje je TOS sprovodio, pokazala su da pandemija nije smanjila želju ljudi da putuju, naprotiv, a u narednom periodu vodeći mediji od poverenja, kakav je Euronews, igraće ključnu ulogu u informisanju i podsticanju tražnje za bezbednim i istovremeno novim i uzbudljivim iskustvima koje evropske i svetske destinacije pružaju – izjavila je mr Marija Labović, direktorka TOS-a povodom pokretanja ove kampanje.
Kampanja će trajati do 16. juna na Euronews TV i digitalnoj platformi i uključiće 40 emitovanja promotivnog video spota u trajanju od 30 sekundi. U spotu je u prvom planu odmor u prirodi, a paralelno sa njim u okviru televizijske kampanje predviđeno je 20 emitovanja serijala pokretnih slika Novog Sada, laureata Evropske prestonice kulture 2022, i to na engleskom, francuskom, nemačkom, španskom, italijanskom, ruskom, turskom, mađarskom i grčkom jeziku.
Poseban segment digitalne kampanje odvijaće se na tematskoj platformi Euronews.travel pokrenutoj na euronews.com 2020. godine, a koja kroz informativni i inspirativni sadržaj i upečatljive fotografije predstavlja jedinstvene destinacije i doživljaje i nove trendove putovanja koji će biti nosioci turizma budućnosti. Upravo na ovoj platformi već je objavljen prvi članak o preporukama za ispunjeni vikend koji gosti mogu provesti u Novom Sadu, , https://www.euronews.com/travel/2021/05/17/5-things-to-do-during-a-weekend-in-novi-sad-a-european-capital-of-culture-in-2022 , a teme ostalih članaka odnosiće se na srpska eko sela kao uspešne primere seoskog turizma, odabrane pešačke rute Srbije, ponude namenjene digitalnim nomadima i druge zanimljivosti.
Reklamni baneri I love Serbia biće prikazani više od 1,8 miliona puta, a planirana je i dodatna promocija na društvenim mrežama, interaktivni story na Instagramu, postovi i drugo.
Euronews je vodeći evropski informativni kanal koji se širom sveta emituje u 160 zemalja, a njegove televizijske i digitalne platforme prati 150 miliona ljudi mesečno.
Izvor: TOS