Turistička organizacija Srbije predstavila je novi turistički proizvod „Srbija, otvorena kancelarija“ (Serbia open office). Ovaj proizvod namenjen je putnicima koji žele da posao obavljaju van mesta stalnog boravka, odnosno na destinaciji u dužem vremenskom roku, a da slobodno vreme koriste za turističke posete.
Digitalni nomadi, naime, poznaju Srbiju i njene potencijale od ranije. Budući da se u vreme pandemije broj onih koji mogu da rade od kuće znatno uvećao, porasla je i tražnja za destinacijama i objektima iz kojih se, uz pomoć brzog interneta, mogu obavljati redovne radne aktivnosti, a odmah posle tih obaveza uživati u lepotama prirode, aktivnom odmoru, gastronomiji, ili obilasku gradova, muzeja, galerija.
Direktorka Turističke organizacije Srbije, Marija Labović, je objašnjavajući značaj postojanja ovakvog turističkog proizvoda izjavila da je ,,Turistička organizacija Srbije prepoznala priliku i trend u kome ljudi nisu toliko vezani za kancelariju i traže inspirativno i kvalitetno mesto odakle bi mogli da obaljaju posao i da Srbija ima upravo taj potencijal da kroz svoju turističku ponudu može da zadovolji zahteve koje ima ova kategorija turista“.
Akcenat u promociji ovog turističkog proizvoda biće stavljen prvenstveno na gradove Srbije, koji su pretrpeli najveće posledice po turistički promet usled pandemije, ali i na ovu vrstu odmora u ruralnim sredinama.
Digitalni nomadi vole da putuju i menjaju destinacije. Na jednoj se zadržavaju u proseku mesec dana. To vreme, pružaoci turističkih usluga u Srbiji treba da iskoriste da gostima ponude najkvalitetniju uslugu, uz maksimalnu garanciju zaštite od kovida. Uz to, da bi bili konkurentni kolegama iz mnogih evropskih zemalja koji pružaju sličnu uslugu, treba da gostima pomognu da što bolje upoznaju Srbiju i dožive najbolju avanturu.
Iskustva pokazuju da su za ovakav oblik putovanja naviše zainteresovani turisti iz Zapadne Evrope, SAD-a i Kanade. U poslednje vreme interesovanje pokazuju i gosti iz Rusije, Kine, Turske i zemalja regiona.
Izvor: TO Srbije