/VIDEO/ NOVO: Video igre „Gold gondola Adventure“

Kako izgledaju zlatiborska priroda i Gold gondola kada se pretvore u video igru saznali su posetioci našeg pulta na 46. Međunarodnom sajmu turizma u Beogradu koji su imali ekskluzivnu priliku da među prvima pogledaju tizer video igre „Gold gondola Adventure“ u okviru štanda Turističke organizacije Zlatibor. Ljubitelji turizma i putovanja upoznali su se sa inovativnim sadržajima i planovima Gold gondole za ovu godinu, a posebnu pažnju privukli su postavka novih Lux kabina, suveniri iz Gold gondola šopa, tim bilding ponuda, kao i nezaobilazna nagradna igra sa mnogo iznenađenja. Turističke agencije i organizacije su prepoznale da je zlatiborska gondola mesto susreta i novih doživljaja što otvara prostor za proširenje ponude i dodatno unapređenje kvaliteta usluge.

Kako je 2025. godina Nove perspektive Zlatibora, mi smo kroz koncept nove video igre „Gold gondola Adventure“ izmestili planinu u digitalni ambijent i predstavili Zlatibor u obliku koji do sada nije viđen. Oni koji su posetili naš pult videli su tizer nove video igre koja ću uskoro startovati u Fortnite ekosistemu sa više od 650 miliona korisnika. Ova avantura biće dostupna igračima širom sveta koji će imati priliku da se provozaju najdužom panoramskom gondolom na svetu i učestvuju u raznim zabavnim aktivnostima poput pecanja, streličarstva, tjubinga i osvoje nagrade. Gondola je ovim iskorakom postala prvi brend u našoj zemlji koji će imati svoju video igru.

Nastupi Gold gondole su na svakom događaju zapamćeni kao originalni i nesvakidašnji. Tako je bilo i ovog puta, kada su posetiocima predstavljene tri postavke tematskih kabina: nove Lux kabine, branč u vazduhu i romantično putovanje. Lux kabine će uskoro biti u ponudi, a njih karakterišu otmena dekoracija, prefinjeni detalji, moderan dizajn i pravi osećaj luksuza dok se vozite iznad prelepih planinskih pejzaža. Branč u vazduhu i romantično putovanje su već dve godine stalne ponude Gold gondole koja se trudi da kroz njih spoji autentičnost Zlatibora, lokalne specijalitete, najukusnije slatke zalogaje i moderan dizajn stvarajući tako jedinstven doživljaj putovanja. Gondolin branč je već postao sinonim savremenog zlatiborskog obroka, a romantično putovanje prva asocijacija na najlepše uspomene sa voljenom osobom.

Beogradski sajam bio je prava prilika da se turističke agencije, organizacije, poslovni partneri i mediji detaljnije upoznaju sa ponudom Gold gondole i planovima za ovu godinu. Osim Lux kabina, predstavljeni su projekti koji prate standarde savremenog turizma: Gondola Show Room, Dečiji park, prvi Gastro festival koji će se održati na međustanici gondole, Forum gondola – prvi stručni forum na ovu temu kod nas… Naši saradnici su doživeli Gold gondolu kao turističku atrakcija po meri modernog turiste kojima se svake sezone nude raznovrsne besplatne aktivnosti za sve generacije, kao i koncerti, manifestacije i ostali događaji. Predstavili smo atraktivni asortiman naše suvenirnice Gondola shop, a žene su naročito bile zainteresovane za ručno rađani i unikatni nakit od poludragog kamenja.

Gold gondola je na Sajmu turizma predstavila tim building kao dodatni sadržaj koji će upotpuniti ponudu u segmentu koji je nedostajao, a poslednjih godina se profilisao kao izuzetno atraktivna kategorija. Ova ponuda je izazvala pažnju velikog broja agencija, s obzirom na činjenicu da tržište beleži sve veću potražnju za aktivnim vidovima turizma sa akcentom na korporativni turizam.

Kako su naši putnici i posetioci navikli, mi svake godine na beogradskom Sajmu poklanjamo nagrade iznenađenja. U saradnji sa „365 Labs“, organizovali smo interaktivnu igru i dodelili zanimljive nagrade: gondolini suveniri, karte za vožnju, ulaznice Turističke organizacije Zlatibor za atraktivne lokalitete i druge nagrade.

Na Beogradskom sajmu turizma učestvovalo je više od 400 izlagača iz gotovo 30 zemalja koji su poredstavili svoju ponudu od 20. do 23. februara.

Izvor: GOLD GONDOLA

Leave a Comment