Kompanija Henkel Srbija, sada već tradicionalno, petu godinu zaredom, u saradnji sa Savezom organizacija podvodnih aktivnosti Republike Srbije (SOPAS) i udruženjem Calypso realizuje projekat „Volim reku, a ti?“ koji za cilj ima očuvanje vodenih površina širom Srbije. Proteklog vikenda organizovane su dve akcije čišćenja u Kruševcu i u Užicu. U subotu, zaposleni kompanije Henkel zajedno sa ostalim saradnicima uspešno su očistili više od 1,5 tone otpada sa jezera Ćelije. Akcija čišćenja nastavila se i u nedelju kada je sa lokacije jezera Vrutci, u blizini Užica, uspešno uklonjeno više 150 kg otpada. Ukupno je sa ove dve lokacije izvučeno 1,65t otpada što predstavlja uspešan početak ove sezone čišćenja vodenih površina.
– Saradnja sa Savezom organizacija podvodnih aktivnosti u okviru projekta „Volim reku, a ti?“ zaista je postala tradicija, s obzirom na to da aktivnosti čišćenja vodenih površina sprovodimo već petu godinu zaredom udruženim snagama. Ponosni smo na naš doprinos zaštiti životne sredine, i nastavićemo da ulažemo svoje resurse u kreiranje ,zelene’ budućnosti – izjavila je Aleksandra Radovanović, rukovodilac sektora za menadžment kategorija u kompaniji Henkel.
Božana Ostojić, predsednica Saveza organizacija podvodnih aktivnosti Republike Srbije kazala je: „Veoma smo ponosni na nastavak saradnje sa kompanijom Henkel u cilju očuvanja prirodnog bogatstva naše zemlje, i nadamo se da će ovaj projekat nastaviti da doprinosi tom cilju i tokom narednih godina. Mislim da je jako važno da kroz ovakve i slične akcije edukujemo članove zajednice o ekološkim pitanjima i načinima na koje svako može da pomogne, kako bismo udruženim snagama postizali značajne i održive rezultate“.
Projekat „Volim reku, a ti?” sprovodi Henkelov poslovni sektor Consumer Brands u sklopu kampanje „Promena počinje od nas“, a tokom prethodne četiri godine prikupljeno je više od 8,5 tona otpada i organizovane su 24 akcije čišćenja širom Srbije.
O kompaniji Henkel
Henkel, sa svojim brendovima, inovacijama i tehnologijama, zauzima vodeće pozicije na tržištu širom sveta u industrijskom i potrošačkom sektoru. Poslovni sektor Adhezivi Tehnologije je globalni lider na tržištu lepkova, zaptivača i funkcionalnih premaza. Sa sektorom Consumer Brands, kompanija drži vodeće pozicije posebno u sektorima pranja veša i održavanja domaćinstva i nege kose na mnogim tržištima i kategorijama širom sveta. Tri najjača brenda kompanije su Loctite, Persil i Schwarzkopf. U fiskalnoj 2023. godini, Henkel je ostvario prodaju od preko 21,5 milijarde evra i prilagođeni operativni profit od oko 2,6 milijarde evra. Prioritetne akcije Henkel-a su uvrštene u nemački indeks DAX. Održivost ima dugu tradiciju u Henkel-u, a kompanija ima jasnu strategiju održivosti sa specifičnim ciljevima. Henkel je osnovan 1876. godine i danas zapošljava raznovrsni tim od više od 48.000 ljudi širom sveta – ujedinjen jakom korporativnom kulturom, deljenim vrednostima i zajedničkom svrhom: „Pioneers at heart for the good of generations“. Za više informacija, molimo vas posetite www.henkel.rs
Autor: Vesna Grbić, foto: Henkel